This is a Fairy's tale

  • Wolk in mijn hoofd: een getuigenis (De Warmste Week, deel 3)

    "Zo lief, zo schattig, geniet ervan!" Genieten? Menen ze dat nu echt? Genieten? Waarvan precies? Het liefst van al wou ik hem meegeven met de boo...
  • Wat doet 'Wolk in mijn hoofd'? (De Warmste Week, deel 2)

    Na een succesvolle inzamelactie tijdens de Warmste Week in 2018, werd in augustus een sensibiliseringswebsite gelanceerd: Wolk in mijn hoofd. De website is een initiatief van het Gents Netwerk voor Perinatale Mentale Gezondheid, dat verschillende hulpverleners, gezondheidswerkers en ervaringsdeskundigen bijeenbrengt. Onder meer Kind & Gezin, de Moeder-babyeenheid Karus en mama's die postnatale depressies hebben moeten verwerken, maken deel uit van het netwerk.
  • Actie voor 'Wolk in mijn hoofd' (De Warmste Week)

    Voor De Warmste Week dit jaar kiezen we voor de vzw in oprichting Wolk in mijn hoofd (het geld wordt ingezameld via Karus vzw). Wolk in mijn hoofd wil het taboe rond post- en perinatale depressies doorbreken waar veel jonge ouders mee te maken krijgen. Want 3 op 4 kersverse mama's heeft last van babyblues en 1 op 5 heeft last van psychische problemen gaande van angststoornissen, over postnatale depressies tot psychoses.
  • (WE) L💚VE YOUR CLOTHES

    Niet enkel de boodschap op kinderkleding, maar ook de achtergrond van die kleding kan een groot verschil maken. Hier lees je meer over onze visie op duurzaamheid, met tips van de geweldige Love Your Clothes-campagne.